לייעוץ טלפוני :  054-835-7327                    

מוצרים ( )  
דף הבית >> מאמרים >> שרשרת לגבר, תכשיט מודרני לגבר המודרני-טאף מומחים לתכשיטי גברים.

שרשרת לגבר, תכשיט מודרני לגבר המודרני–טאף מומחים לתכשיטי גברים


נהוג לחשוב כי שרשרת לגברים היא מושג חדש בעולם הזה, אך מחשבה זו היא אינה נכונה ישנו קשר הדוק והיסטורי בין שרשראות, תליונים ,ותליוני טיטניום לגברים!
 
מסתבר שגם גברים מתרבויות עתיקות נהגו להשתמש ולענוד שרשראות שנעשו מחומרים שונים כמו עצמות ותכשיטי עור, דבר המרמז על כך שמאז ומעולם תכשיטים לגברים ולנשים היו חלק מחיינו. עם זאת, השרשראות המודרניות אינן עשויות מעצמות אלא המציאו עצמן מחדש, ולאחר תקופה מסוימת חזרו להיות פופולריות כמו שהיו לפני מאות שנים, כיום נהוג להשתמש בחומרים כמו טיטניום בכדי לייצר שרשראות לגברים ותליונים לגברים, לא רק בגלל היופי של החומר אלא גם מפני שהוא אינו גורם לאלרגיות.
כיום יצרנים, וגם טאף תכשיטים לגבר מוסיפים עיצובים אלגנטיים ומשתמשים בחומרים אהודים כמו זהב, כסף, פלטינה, טיטניום וטונגסטן. והיום גם מוסיפים טכניקות חדשות ביצירת שרשראות של גברים המעלות את רף האיכות להיות בדיוק כמו לזה שקיים בעולם התכשיטים לנשים כבר כמה עשרות שנים.

בדרך כלל כאשר לקוח מחפש מתנה לגבר כמו שרשרת לגבר או טבעת לגבר הוא קודם כל מסתכל על איכות המוצר ורק לאחר מכן על המחיר מה שמראה כי הביקוש של השוק הוא לקבל את המוצר האיכותי ביותר!


הסגנון המפורסם ביותר שיש כיום הוא שילוב של מתכת כמו טיטניום עם ציפויים שחורים או טיטניום עם זהב וטיטניום עם סליל, בשל המראה הגברי, העיצוב המלוטש, והברק שנובע מהם. המגמה גם גוברת בקרב אנשים עסקים אשר מעוניינים להוסיף קצת סטייל להופעה שלהם במהלך היום יום. עיצוב חדש הוא: שרשרת לגבר בצורת עיגול עם ציפוי זהב, עיצוב זה מאוד פופולרי כיום כי הוא מתאים לכל אחד ואין הוא מצהיר על אמרה מסוימת אשר אחר יכול לפסול ולכן עיצוב זה הוא אופנתי ומרשים.

כיום יותר ויותר גברים פונים ומחפשים תכשיטים העשויים חומרים חילופיים ואיכותיים ולכן שוק התכשיטים לגברים במחירים של עד 700-800 שקל פורח, כידוע במהלך השנה האחרונה מחיר הזהב הרקיע שחקים לשיא חדש של כמעט 60$ לגרם ,מחיר המעמיד כל שרשרת פשוטה במחיר של כמעט כפול 3-5 ממחיר של שרשרת מקבילה מטיטניום, למזלם של הגברים בזכות טאף הם יוכלו לא רק להציל את ארנקם וליהנות מתכשיט מדהים אלא גם לשדרג את המראה הרגיל והמיושן של הזהב במשהו חדשני, נוצץ ומעניין.
לסיכום כשמדובר בשרשרת לגבר מדובר בטאף, תכשיטי איכות לגבר.

 
 
 


 
 
לתיאום הגעה יש ליצור קשר.
טלפון ליצירת קשר:
054-835-7327

שעות פעילות שירות לקוחות:
ימים א' - ה': 08:30-18:00

חנות המפעל בבניין שמשון מתחם הבורסה, רמת גן.


לברורים:    support@tough-rings.co.il

 
     

© כל הזכויות שמורות לטאף רינגס 2011-2022   טאף רינגס - Tough Rings טבעות לגבר - טבעות לגברים
לייבסיטי - בניית אתרים